ثبت بیش از ۲۵ میلیون تردد در راه‌های استان خراسان رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از ثبت بیش از ۲۵ میلیون ۸۲۴هزار تردد در راه‌های خراسان رضوی همراه با رشد ۲درصدی نسبت به سال قبل طی طرح نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه در طول شبکه راه‌های استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا،‌جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، از ثبت بیش از ۲۵میلیون و ۸۲۴هزار تردد در راه‌های این استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در بازه زمانی یاد شده تردد در ورودی‌های استان ۳درصد و در ورودی‌های مشهد ۲درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: بیشترین حجم تردد ورودی به استان در ۲۹ اسفند و بیشترین حجم تردد خروجی استان در پنجم فروردین ماه جاری به ثبت رسیده است و بزرگراه مشهد- چناران با ثبت بیش از ۵۶هزار تردد در بازه زمانی یک روزه و پس از آن آزادراه مشهد -باغچه با ثبت بیش از ۳۹هزار تردد بیشترین حجم ترافیک روزانه را داشته‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیشترین سهم پلاک‌های غیربومی رویت‌شده در ورودی‌های استان را ۴۰درصد از کل حجم ترافیک عنوان کرد.

شهامت افزود: استان تهران با ۳۱درصد و اصفهان با ۹درصد و پس از آن خراسان شمالی با ۸درصد و مازندران با ۵درصد پلاک‌ها بیشترین حجم ورودی به استان را داشته‌اند.

او ادامه داد: همچنین مقصد پلاک‌های خراسان رضوی به استان‌های تهران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی هر کدام به میزان ۱۱درصد و به استان مازندران ۱۰درصد ثبت شده است. همچنین ۶۹درصد خودروهای عبوری از خراسان رضوی بیش از یک روز در شهرهای استان به ویژه مشهد مقدس ماندگاری داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha