ورود بیش از ۱۰میلیون و ‭‭‭۵۰۰‬‬‬هزار نفر زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ‭‭‭‭‭‭۵۹۳‬‬‬‬‬‬ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد پنجشنبه ۱۶ فروردین ‭‭‭۱۴۰۳‬‬‬ با اعلام این خبر افزود: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰میلیون و ‭‭‭‭‭‭۵۹۳‬‬‬‬‬‬هزار و ‭‭‭۴۹۶‬‬‬ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تعداد ۳۱۷هزار و ۶۳۷ نفر از طریق فرودگاه، ۵۶۱ هزار و ۱۵۶ نفر از طریق راه آهن، ۷۸۲هزار و ۹۲۴ نفر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای و ۸میلیون و ۹۳۱هزار و ۷۷۹ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

او با بیان این‌که جریان خدمت رسانی به زائران و مسافران در استمرار دارد، ادامه داد: در شبانه روز گذشته میانگین ضریب اشغال طی شبانه‌روز گذشته واحدهای اقامتی رسمی در مشهد ۴۱درصد و در استان ۴۴درصد، واحدهای موقت در مشهد و استان ۳۹درصد و واحدهای اضطراری در مشهد و استان ۱۹درصد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha