دیپلماسی حوزه گردشگری موفق‌تر از دیپلماسی عمومی است/ قدردانی از اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: دیپلماسی حوزه گردشگری موفق‌تر از دیپلماسی عمومی است.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران امروز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم افطاری این انجمن گفت: رسیدگی به شکایات و اخذ مجوز به بخش خصوصی سپرده شود.

او افزود: بخشی بزرگی از فعالیت‌هایی که در صنعت گردشگری انجام می‌شود، توسط فضای مجازی انجام شده که نظارت بر آن سخت است.

رفیعی تصریح کرد: بیشتر سفرها از طریق حمل و نقل ریلی انجام می‌شود و خرید بلیت‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود، بسیاری مردم خرید از این طریق برایشان سخت است، بهتر است این کار از طریق دفاتر خدمات مسافرتی انجام شود.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران تصریح کرد: باید بسته سفر داخلی ارزان شود برای تحقق این موضوع باید بخش خصوصی و دولتی در کنار هم باشند.

او افزود: دیپلماسی حوزه گردشگری موفق‌تر از دیپلماسی عمومی است. پیش‌بینی می‌کنم اگر گردشگری رونق بگیرد و به جایگاه واقعی خود برسد، دیپلماسی گردشگری انجام می‌شود و موجب خواهد شد تا دیپلماسی خارجی کارش آسانتر شود.

رفیعی در ادامه از زحمات اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر قدردانی کرد و افزود: قرآن کریم افراد را به سفر رفتن توصیه می‌کند، در ایام نوروز ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر زحمات زیادی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی کشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011702322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha