اسکان ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان/ بازدید ۳۳۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری

استاندار سمنان از اسکان ۲۰۰ هزار نفر در استان طی تعطیلات نوروزی در اماکن اسکان رسمی و غیر رسمی خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا اظهار کرد: این اسکان‌ها به صورت رسمی شامل مدارس، غیر رسمی شامل بومگردی ها و اضطراری شامل سالن‌های ورزشی و مدیریت بحران و … بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از ۵۵ هزار نفر در مدارس استان سمنان در طول تعطیلات نوروزی اسکان داشتند، افزود: شاهد افزایش استقبال مسافران از اماکن گردشگر پذیر و همچنین اسکان نوروزی در طول ایام نوروز بودیم.

او با بیان اینکه امسال به واسطه ایجاد نوروزگاها، مراکز استراحت، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای و … تلاش شد تا از تصادفات جاده‌ای نیز کاسته شود، تاکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان نیز در این نوروزگاها به مسافران نوروزی و زائران رضوی معرفی شد.

هاشمی اضافه کرد: همین امر سبب شد تا در طول ایام نوروز سال جاری طبق آمارها نزدیک به ۳۳۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری در استان سمنان بازدید کنند.

او با بیان اینکه نرم‌افزار گردشگری پارکوپولو که برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، اماکن گردشگری، هتل‌ها، داروخانه‌ها و … طراحی و اجرایی شده در نوروز سال جاری بسیار مورد استقبال قرار گرفت، افزود: تلاش در راستای خدمت رسانی به مسافران تا پایان تعطیلات عید فطر در استان ادامه خواهد داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه میزان استقبال مسافران نوروزی از اسکان مدارس در نوروز سال جاری بیشتر از سال قبل بود، تاکید کرد: ۱۴ پایگاه فعال اسکان مسافران را برای اسکان در ۱۳۲ مدرسه راهنمایی کردند و عملکرد خوبی را در این زمینه شاهد بودیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011802344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha