قدردانی سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر ودریانوردی از خادمان سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران و خادمان سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ که سفرهایی ایمن و بدون حادثه دریایی را به انجام رساندند، تشکر کرد.

به‌گزارش میراث آریا، علی‌اکبر مرزبان، سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، در پیامی از خادمان سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تشکر کرد. در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«...وَمَنْ تَطَوَّعَ خَیراً فَإِنَّ اللّهَ شاکرٌ عَلِیمٌ»(بقره ۱۵۸)

«هرکس با رغبت کار نیک انجام دهد، بدرستی که خدا شاکر (پاداش‌دهنده) و دانا است.»

سپاس بیکران خداوند قادر متعال را که بار دیگر بر خادمان عرصه دریایی و بندری کشور منت نهاد و توفیق خدمت به خلق خود را عنایت فرمود؛ خادمانی بی‌تکلف، صادق، با صفا و زحمتکش که با ایثار و ترک لذت، باعث خلق لحظه‌های لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای هموطنان خود از اقصی نقاط کشور شدند و توانستند به نحو شایسته‌ای از عهده بار سنگین مسئولیت طاقت فرسای ۲۳روزه برآیند. 

جزاکم الله خیرا کثیرا.

اینجانب به داشتن چنین همکارانی برخود می‌بالم و به همه شما عزیزان، از مدیران عالی بنادر و ستاد گرفته تا مدیران عملیاتی، پشتیبانی و عوامل اجرایی دریایی، بندری، حفاظتی، حراستی و خدماتی، به ویژه آنهایی که در خط مقدم خدمت رسانی بودند، بخاطر دستاورد بزرگ اجرای موفقیت آمیز طرح سفرهای دریایی و گردشگری نوروزی سال ۱۴۰۳ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، از صمیم قلب برای شما خوبان و خانواده مکرم تان سلامتی، شادکامی و موفقیت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

ثبت بیش از ۶ میلیون سفر و گردشگری دریایی بدون تلفات جانی و مالی و چند مورد عملیات موفقیت‌آمیز تجسس و نجات و امدادرسانی به شناورها بدون خسارت، موجب بسی فخر و مباهات خانواده بزرگ سازمان بنادر و دریانوردی است که امیدوارم به اذن الله تعالی در طول سال تداوم یابد.

در خاتمه از طرف خود و همکاران خوبم در معاونت امور دریایی سازمان، از حمایت‌های بی‌دریغ اعضای محترم هیات عامل، بالاخص شخص مدیر عامل ارجمند که از ابتدای اجرای طرح تا پایان آن مستمرا پیگیر بوده و ما را از رهنمودهای داهیانه خود بهره‌مند فرمودند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha