ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ 

مدیرکل راه‌آهن فارس از ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی ناوگان ریلی فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا، مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن فارس با اشاره به ورود بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر به شیراز به‌وسیله خطوط ریلی گفت: در نوروز امسال بیش از ۲۴ هزار نفر مسافر به‌وسیله ناوگان ریلی فارس جابه‌جا شدند که نشان دهنده ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی قطارهای فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ است.

او اضافه‌ کرد: این تعداد مسافر با ۹۰ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به‌صورت رفت و برگشت جابه‌جا شده‌اند.

انصاری در خصوص ساعت حرکت قطارها تا پایان فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: قطارهای فارس در مسیر تهران به‌صورت روزانه در ساعت ۱۸:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۲۰:۵۰ از مبدأ تهران و در مسیر مشهد ساعت ۱۴:۳۰ از مبدأ شیراز و ساعت ۶:۲۵ از مبدأ مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به مسافران خدمات می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن فارس در خصوص برنامه‌های حوزه باری راه‌آهن فارس در سال جاری گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای دست‌یابی به شعار سال ۱۴۰۳، مهم‌ترین برنامه این اداره کل فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های ریلی برای حمل محموله‌های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه به‌منظور جهش تولید است که قطعاً با مشارکت مردم و مجتمع‌های صنعتی میسر خواهد شد. در این راستا امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به رشد چند برابری در زمینه بارگیری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha