تماس بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ مازندران

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این اداره کل برقرار شد.

به گزارش میراث آریا، محسن هاشمی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.

او اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری بیش از یک میلیون ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به‌صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده‌اند.

او تصریح‌کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

هاشمی در انتها خاطرنشان کرد: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha