۱۱ رشته صنایع‌دستی فارس در راه ایران اکسپو

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت : معرفی ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های های صادراتی«ایران اکسپو» ضروری است.

به گزارش میراث آریا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور «ایران اکسپو» در سال ۱۴۰۳ گفت: این نمایشگاه ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به اینکه در این نمایشگاه سالنی به متراژ ۱۲۰ مترمربع به نمایش و فروش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی استان فارس اختصاص‌ یافته است، افزود: در این فضای نمایشگاهی، رشته‌های صنایع‌دستی شاخص استان مانند گلیم، چرم، خاتم، منبت، زیورآلات سنتی، کاشی هفت‌رنگ، گره چینی، آیینه‌کاری، مقرنس، هنرهای وابسته به معماری و عرضه می‌شود که برخی از این هنرها به‌صورت کارگاه تولید زنده محصولات در معرض دید و فروش قرار می‌گیرد.

او معرفی ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی استان در نمایشگاه «ایران اکسپو» را ضروری دانست و تأکید کرد: بی‌تردید «ایران اکسپو»، فرصت طلایی برای ارائه توان و دستاوردهای استان فارس به بازدیدکنندگان تجاری خارجی و داخلی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha