لزوم آمادگی برای پیک سوم سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی/ عملکرد گروهی مطلوب کمیته‌های ستاد خدمات سفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در واپسین جلسه ستاد خدمات سفر استان ضمن اشاره به عملکرد مطلوب گروهی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز، بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای پیک سوم سفرهای نوروزی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ضمن اشاره به پیش‌بینی ورود گردشگران به استان در ایام تعطیلات عید فطر گفت: باتوجه به ایام تعطیلات پیش‌رو لازم است تا دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد خدمات سفر ضمن حفظ آمادگی خود بر فعالیت‌های خود در قالب سفرهای نوروزی تا ۲۵ فروردین اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: عملکرد مطلوب و هماهنگی گروهی مجموعه‌ها و کمیته‌های درگیر در ستاد خدمات سفر باعث افزایش سفرهای نوروزی و کاهش فوتی‌ها در ایام نوروز سال جاری شد که این مسئله به خودی خود نشان از همت و خرد جمعی مجموعه‌ها و کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر دارد.

 h, گفت: آسیب شناسی مدیران با دریافت و ارزیابی گزارش‌های اجرایی امسال، کاستی‌ها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های خود را شناسایی کرده و از این ارزیابی برای تبیین دستورالعمل نوروز سال آینده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha