بیش از ۱۰هزار تماس در طرح سلامت نوروزی ایرانشهر برقرار شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان از ۱۰هزار و ۷۳۱ تماس در طرح سلامت نورزی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا ایرندگانی ۲۰ فروردین ماه اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا ۱۴فروردین‌ماه تعداد ۱۰هزار و ۷۳۱ تماس با مرکز کنترل عملیات و فرماندهی گرفته شد که ۶۹۹ مورد این تماس‌ها مربوط به مأموریت‌های جاده‌های جنوب استان و ۹۲۱ مورد مربوط به مأموریت‌های شهری در این بازده زمانی به ثبت رسیده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر افزود: تعداد ۲۰۳ حادثهٔ ترافیکی در شهر و ۲۳۳ مورد در جاده رخ‌داده که ۵۹۹ نفر از هم‌وطنان در این حوادث مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند که متأسفانه ۲۱ نفر در صحنه حادثه جان خود را ازدست‌داده‌اند.

او با اشاره به یک سورتی پرواز اورژانس هوایی ایرانشهر در ایام نوروز عنوان کرد: یک مصدوم توسط اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شد.

ایرندگانی از تلاش شبانه‌روزی همکاران در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha