بازدید بیش از ۴۷ هزار گردشگر دریایی نوروزی از اسکله‌های بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی ، ۴۷ هزار و ۲۳۵ مسافر نوروزی و گردشگر دریایی از اسکله‌های بندر خرمشهر در رودخانه کارون بازدید کردند.

 به گزارش میراث آریا، علی عسکری، مدیرکل بندری و دریانوردی خرمشهر، از بازدید بیش از ۴۷ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های بندر خرمشهر در طول طرح نوروزی این اداره‌کل، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد. 

او با اشاره به برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و تجسس و نجات در رودخانه کارون، گفت: محدوده طرح سفرهای دریایی در خرمشهر از محدوده رودخانه کارون از ابتدا دهانه کارون تا پل آزادی بود که امسال همانند سال‌های قبل با استقبال گسترده مسافران نوروزی و گردشگران دریایی همراه شد.

مدیرکل بندری و دریانوردی خرمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: امسال به منظور تامین ایمنی سفرهای دریایی نوروزی در رودخانه کارون خرمشهر، ۵۰ بازرس از بندر خرمشهر در تمامی اسکله‌های گردشگری دریایی مستقر شدند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دادند.

عسکری افزود: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین انجام عملیات امداد و نجات، بخشی از اقدامات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در طرح نوروزی گردشگری دریایی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha