هشدار سقوط سنگ در کندوان/ توقف خودروها در حاشیه راه‌ ممنوع

رییس پلیس راه کندوان گفت: احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات این محور پرتردد کشور به علت آغاز بارندگی در عصر امروز وجود دارد و رانندگان خودروهای سواری از توقف در حاشیه راه‌ها اجتناب کنند.

به‌گزارش میراث آریا، سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه هفته آینده در مازندران خبر داد و اعلام‌ کرد: احتمال جاری شدن روان‌آب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد.

سرگرد محمد احمدی، رویس پلیس راه کندوان، در این باره اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و کاهش دما، احتمال طغیان رودخانه این محور محتمل بود که ضروری است کاربران جاده‌ای از توقف در حاشیه جاده و رودخانه مسیر پرهیز کنند.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون ترافیک در جنوب به شمال و شمال به جنوب این محور پرحجم است و مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه کندوان سقوط سنگ از ارتفاعات را از جمله چالش فراروی این محور برشمرد و بر ضرورت یافتن راهکار اساسی برای حل آن از سوی نهادهای مربوط تاکید کرد.

روزانه حدود ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد می کنند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha