انجام ۷۲۱ بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی خبر داد: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی صورت‌گرفته توسط کارشناسان اداره‌کل و شهرستان‌ها تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۷۰۰ مورد است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، علی مستوفیان روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا به امروز با شروع سفرهای نوروزی تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و حتی سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی گردشگری مورد بازدید ناظران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی نظارت بر ارائه خدمات مناسب توسط تأسیسات گردشگری استان را در ایام نوروز از اولویت‌های کاری اداره کل برشمرد که از ابتدای ستاد خدمات سفر تا پایان آن یافته و تا پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها باتوجه‌به مشاهده تخلف از سوی بازرسان ۶۲ مورد تذکر، به ۴۰ دفتر مرکز اقامتی، ۲۲ مرکز پذیرایی و ۲۹ مورد تشویق به ۱۸ مرکز اقامتی، دو دفتر خدمات مسافرتی و ۹ مرکز پذیرایی داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha