رشد 12 درصدی جابه‌جایی مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۱۲درصدی جابه‌جایی مسافر در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، تیمور باقری ۲۱ فروردین ماه اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۹هزار و ۹۷۲ مسافر در قالب ۱۶هزار و ۲۸۹ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری سیستان و بلوچستان جابه‌جا شدند.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: ۱۲۹هزار و ۹۷۲ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه امسال توسط ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری در استان جابه‌جا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

او ادامه‌داد: از مجموع سفرهای نوروزی، ۵۱درصد درون استانی و ۴۹درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد مسافر ۱۰۸هزار و ۲۸۸ مسافر با اتوبوس، ۳۷۱۹ مسافر با مینی‌بوس و ۱۷هزار و ۹۶۵ مسافر نیز توسط سواری جابه‌جا شدند.

به گفته باقری، مجموع مسافران وارد شده به حوزه شمال سیستان و بلوچستان در این مدت ۸۷هزار و ۷۴۹ نفر و مجموع مسافر خارج شده از حوزه شمال استان ۶۳هزار و ۵۱۱ نفر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha