شهید سپهبد صیاد شیرازی سپاه و ارتش را متحد کرد

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران گفت: برجسته‌ترین کاری که شهید سپهبد صیاد شیرازی در مدت فرماندهی در ارتش انجام داد این بود که با ایجاد قرارگاه مشترک رزمندگان در ارتش و سپاه را متحد کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه سه‌شنبه ۲۱ فروردین، در حاشیه بیست و پنحمین سالگرد شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی که در امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری برگزار شد، اظهار کرد: امروز در آستانه بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی هستیم یکی از افسران مخلص، ولایتمدار و منضبط ارتش جمهوری اسلامی ایران که حقیقتا بازویی توانا برای ولایت بود.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران افزود: ویژگی‌های زیاد و منحصر به فردی می‌توان از شهید صیاد شیرازی نام برد، با فرماندهی و تدابیری که شهید صیاد شیرازی داشتند ما شاهد موفقیت در عملیات‌های طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس بودیم.

او اضافه کرد: یکی دیگر از کارهایی که شهید صیاد انجام داد و سبب شد که امروز مقام معظم رهبری بفرمایند که ارتش ما امروز یک ارتش متدین و مکتبی است، نهال تدینی است که شهید صیاد شیرازی در ارتش کاشت و امروز این نهال به درخت تنومندی تبدیل شده که ملت عزیز ما از طراوت، سرسبزی و شادابی آن که یکی از میوه‌هایش امنیتی است که در کشور داریم استفاده می‌کنند.

امیر پوردستان گفت: بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادت‌ها فداکاری‌ها و به برکت دعای شهیدان از قوت قدرت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همین فرهنگ نیروهای مسلح امروز در محور مقاومت شاهد هستیم و می‌بینیم چه ضربات جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی واجانب وارد می‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران ادامه داد: ان‌شاءالله که با همین وحدت و همدلی که در ملت‌های مسلمان و به ویژه در محور مقاومت به وجود آمده شاهد باشیم که به همین زودی طوماررژیم صهیونیستی درهم پیچیده بشود و شاهد موفقیت‌های گسترده محور مقاومت باشیم و سرنگونی رژیم صهیونیستی رادنیا مشاهده بکند همان چیزی که به نظرم تمامی آزادگان دنیا دنبال آن هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012202614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha