ترافیک در محورهای هراز و کندوان سنگین است

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودروها از جنوب به سمت شمال در ۲ محور هراز و کندوان محدوده استان را سنگین توصیف کرد.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران ظهر روز چهارشنبه، ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: حجم ترافیک به سمت شمال در محور هراز و کندوان سنگین است.

او ادامه داد: از آن جایی که ترافیک در این ۲ محور همچنان در حال افزایش است، ورود به این جاده از طرف شمال به سمت تهران تا کم شدن بار ترافیکی ممنوع شده است.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه ترافیک خودروها از پلور تا بایجان محور هراز بسیار سنگین است، بیان کرد: در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله و مرزن‌آباد ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محورهای چالوس، آزادراه تهران شمال، هراز و فیروزکوه بدون مداخلات جوی است، اظهار کرد: تردد خودروها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی، طرح محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر را از روز گذشته بیستم فروردین تا بامداد شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری را در محورهای ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012202631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha