حضور میدانی نیروهای امدادی در جاده‌های بروجن به کاهش تصادفات و تلفات منجر خواهد شد

فرماندار بروجن گفت: حضور میدانی نیروهای امدادی، راهداری، جمعیت هلال‌احمر و پلیس راه در جاده‌ها به کاهش تصادفات و تلفات منجر خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، فتاح کرمی روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از گردنه مروارید بخش گندمان شهرستان بروجن تأکید کرد: حضور میدانی عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راه و جمعیت هلال‌احمر در این گردنه و کنترل ترافیک ارزشمند و در کاهش تصادفات مؤثر است.

فرماندار بروجن حذف گردنه مروارید و بهسازی این گردنه را از اولویت‌های شهرستان دانست و افزود: سالانه تعداد زیادی از هموطنان در این گردنه دچار تصادف و واژگونی‌های جرحی و فوتی می‌شدند اما هم‌اکنون با بهره‌برداری از یکی خطوط این گردنه، تلفات این محل صددرصد کاهش پیدا کرده است.

او آغاز عملیات اجرایی ساخت قطعه دوم این پروژه بلافاصله بعد از تعطیلات فروردین‌ماه جاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: تسریع در اجرای این طرح ضروری است و از مردم درخواست می‌شود در مدت اجرای آن خویشتن‌دار باشند.

کرمی با اشاره به کسب رتبه نخست استانی و برتر کشوری از سوی شهرستان بروجن یادآور شد: این موفقیت حاصل تمامی اقدامات خوب و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در محورهای بین‌شهری و روستایی این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012302640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha