افزایش چشمگیر تردد ورودی به خراسان شمالی در نخستین روز از تعطیلات عید فطر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از افزایش ۱۱۶درصدی تردد انواع وسایل نقلیه ورودی به استان در نخستین روز از تعطلات عیدفطر  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با آغاز تعطیلات عید فطر، ۴۲هزار و ۷۰۹ تردد انواع وسایل نقیله در سطح محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به روز قبل ۱۱درصد رشد داشته است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به بررسی اطلاعات و آمار تردد در بازه زمانی مشابه در سال گذشته در این ایام  پیش‌بینی می‌شود تردد در محورهای مواصلاتی استان در روزهای آینده نیز رشد چشمگیری نسبت به روزهای عادی داشته باشد. 

او پرترددترین محورهای استان را در این مدت، محور آشخانه، بجنور شیروان و فاروج اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان و نیز ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران نوروزی بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری در استان افزایش داشته است. 

مستوفیان تاکید کرد: مسافران، گردشگران و زائران ورودی به استان در این ایام می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت اطلاعات گردشگری و سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012302664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha