بازدید بیش از ۶۵۴هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی در عید فطر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: ۶۵۴هزار و ۱۵۵ نفر تعطیلات عیدفطر از جاذبه‌های خراسان جنوبی بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اشاره به آمار سفر و اقامت در تعطیلات عیدفطر در خراسان جنوبی اظهارکرد: از تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد اقامت‌کننده در اقامتگاه‌های رسمی خراسان جنوبی در مجموع ۳۱هزار و ۶۰ نفر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت میزان اقامت در هتل‌ها ۱۱۵۱ نفر، در مجتمع‌های گردشگری ۱۹۸۶ نفر، میزان اقامت در مهمانپذیر ۴۹۶ نفر و در اقامتگاه‌های بوم گردی ۷۳۴۸ نفر بوده است.

او ادامه داد: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین میزان اقامت در طرح خانه مسافر ۷۶۱ نفر، میزان اقامت در زائرسراها ۱۶هزار و ۲۷۵ نفر، در اردوگاه‌ها ۵۴۱ نفر، میزان اقامت در مناطق نمونه گردشگری ۲۱۷۳ نفر و در مجتمع‌های بین راهی نیز ۳۲۹ نفر بوده است.

شاه‌وردی افزود: در این مدت میزان اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی ۱۵۸هزار و ۷۵۰ نفر، در اقامتگاه‌های اضطراری ۷۱۴۲ نفر و میزان اقامت در مجموع اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری ۱۹۶هزار و ۹۵۲ نفر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد گفت: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی ۶۵۴هزار و ۱۵۵ نفر بوده است.

او یادآور شد: از این میزان ۱۰۲هزار و ۲۱۷ مورد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۱۳۵۰ مورد بازدید از جاذبه‌های تفریحی، ۱۱۷هزار و ۱۰۸ مورد بازدید از جاذبه‌های طبیعی، بازدید از جاذبه‌های فرهنگی نیز ۵۳ مورد و نیز بازدید از جاذبه‌های مذهبی ۴۱۱هزار و ۸۳۲ مورد بوده است.

شاه‌وردی بیان کرد: میزان بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در این مدت نیز ۳۵ مورد بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012502757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha