چهارمحال و بختیاری ظرفیت توسعه گردشگری مذهبی را دارد/ عملکرد مطلوب ستاد خدمات سفر در نوروز و عید فطر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان، در نوروز 1403 و عید فطر عملکرد مطلوب داشته است.

غلامعلی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به میزبانی شایسته این استان از گردشگران و مسافران در نوروز و عید فطر، اظهار کرد: عملکرد ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۳ و همچنین تعطیلات عید فطر امسال، مطلوب است و اعضای این ستاد خدمات قابل‌توجهی به مردم، مسافران و گردشگران ورودی به استان ارائه کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: البته تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باید ارتقای خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران ورودی به استان را همواره و مستمر در دستور کار داشته باشند.

او با اشاره به وجود زیارتگاه‌هایی مثل امامزاده باباپیراحمد در این استان بر لزوم ارتقای خدمات‌رسانی به زائران تاکید کرد و ادامه داد: زیرساخت‌های فضای امام‌زاده باباپیراحمد شهرستان سامان برای رفاه حال زائرین و مسافران تقویت شود.

حیدری افزود: امام‌زاده باباپیراحمد یک مکان معنوی است که نیازمند توسعه زیرساختی است.

او ادامه داد: در همین راستا اختصاص بودجه برای ساخت فضاهای مناسب به‌منظور زیباسازی، نشاط و ارتقای خدمات‌رسانی به زائران، مسافران و گردشگران امام‌زاده باباپیراحمد ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: این استان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های فراوانی است و همه ساله خصوصا در نوروز شاهد حضور تعداد بسیاری از گردشگران هستیم که به‌منظور ارائه خدمات شایسته به این افراد همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

حیدری خاطرنشان کرد: در نوروز امسال و نیز در تعطیلات عید فطر هیچ گونه مشکلی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران وجود نداشت و پیش‌بینی می‌شود در سال بعد شاهد افزایش ورود گردشگران باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012502766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha