اختصاص تسهیلات به پروژه گردشگری خمین مرکزی از محل تبصره ۱۸

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از اختصاص تسهیلات به ۲ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان از محل تبصره ۱۸ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تخصیص تسهیلات از محل تبصره ۱۸ توسط صندوق کارآفرینی امید برای سرمایه‌گذاران حوزه خدماتی و گردشگری و با حضور تعدادی از اعضای کمیته نظارت کارگروه اشتغال شهرستان، از ۲ پروژه سرمایه گذاری خدماتی و گردشگری بازدید شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خمین افزود: به دنبال برگزاری جلسه بررسی مسائل سرمایه‌گذاری گردشگری استان از محل تبصره ۱۸ و با توجه به معرفی چند پروژه گردشگری، تخصیص مورد نیاز به ۲ پروژه گردشگری شهرستان انجام شد.

او خاطر نشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری شامل؛ هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، واحدهای پذیرایی، مجتمع‌های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مشهدی تصریح کرد: کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه در خصوص طرح‌های با سرمایه‌گذاری جدید یا نیمه‌تمام برای ایجاد طرح تولیدی و یا خدماتی با منابع اعتباری مشخص اجرا می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha