خراسان جنوبی می‌تواند قطب گردشگری مذهبی در ایران باشد/ برپایی سیاه‌چادرهای عشایری کار ارزشمندی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در نوروز امسال، عالی بود و از همه اعضا تشکر می‌کنم.

جواد قناعت در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳، اظهار کرد: از همکاری و همراهی کمیته‌های ۱۲‌ گانه ستاد خدمات سفر استان، فرمانداران و شهرداران به ویژه در شهرهای بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه و نهبندان برای میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در این شهرستان‌ها علاوه بر میزبانی خوبی که از مسافران نوروزی انجام شد از فرصت سفر و محل تردد مسافران در استان برای جذب گردشگران و معرفی توانمندهای خراسان جنوبی فرصت‌سازی کردند.

او با اشاره به تاثیر مثبت سیاه چادرهای عشایری در ورودی شهرهای استان برای فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی، کاهش تصادفات و جذب مسافران نوروزی، بیان کرد: زمینه استقرار دائمی سیاه چادرهای عشایری در ۲۳ نقطه سطح استان فراهم خواهد شد.

قناعت همچنین به ظرفیت‌های این استان در حوزه گردشگری مذهبی اشاره و با بیان اینکه رضایت‌مندی مسافران نتیجه خدمات مطلوب تولیت آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) است، اضافه کرد: از همکاری دست‌اندکاران و تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس با ستاد خدمات سفر استان و خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی و گردشگران قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این استان در حوزه‌های مختلف گردشگری دارای ظرفیت‌های بی‌بدیلی است که این ظرفیت‌ها در کنار مهمان‌نوازی مردم خونگرم این خطه، می‌تواند باعث شود تا خراسان جنوبی به‌عنوان مقصد مهم در حوزه گردشگری معرفی و ثبت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012702827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha