برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب در خمین مرکزی

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه شهرستان خمین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ گفت: جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین به ریاست اسدی بخشدار مرکزی و سرپرست حوزه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور تعدادی از مسئولان و کارشناسان دستگاه های اجرایی مرتبط ، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای شهابیه در محل فرمانداری برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین افزود: در این جلسه در خصوص لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان در برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

او ادامه داد: برپایی نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی و... از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه در اردیبهشت ماه است.

مشهدی هدف از این جشنواره را ترویج کشت گل‌محمدی و حمایت از صنعت گل‌کاری در شهابیه دانست و گفت: بررسی مسائل و مشکلات گل‌کاران و راهکارهای برون رفت از مشکلات و ترویج این صنعت در منطقه بررسی می‌شود.

جشنواره گل و گلاب شهابیه به مدت سه روز در تاریخ های ۱۹ لغایت ۲۱ اردیبهشت در محل روستای شهابیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012702861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha