تسهیلات به ۱۲ پرونده تاسیسات گردشگری زنجان پرداخت خواهد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، استانداری و بانک ملی تسهیلات به ۱۲ پرونده گردشگری در سال جهش تولید با مشارکت مردم پرداخت خواهد شد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در جلسه‌ای برای ۱۲ پرونده حوزه گردشگری تشکیل شد بیان کرد: جلسه‌ای برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان، رئیس شعب بانک ملی، نماینده استانداری، رئیس گروه سرمایه‌گذاری اداره‌کل و سرمایه گذارن حوزه گردشگری در محل اتاق جلسات سرپرستی بانک ملی استان تشکیل شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: جلسه‌ای با حضور ۱۲ حوزه گردشگری پیرو جلسه دفتر معاون اقتصادی استانداری زنجان به صورت ضرب‌الاجل برای تقویت بیش از پیش مشارکت مردم در امر تولید و خدمات، جلسه پنج‌ساعته برای بررسی موردی طرح‌های سرمایه‌گذاری تاسیسات گردشگری و رفع نواقص و موانع تسهیلات تبصره۱۸ و تعهد سفر رئیس‌جمهوری برگزار شد. 

او گفت: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به کسانی که علاقه‌مند برای ورود به این حوزه هستند مهم است و این از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند. 

صفوی بیان کرد: با توجه به این موضوع، شعار سال ۱۴۰۳، «جهش تولید با مشارکت مردم» قرار داده شده است که باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012903016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha