۵ دوره‌ توانمندسازی برای فعالان گردشگری کرمانشاه برگزار شد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری ۵ دوره‌ توانمندسازی برای فعالین و مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز شنبه ۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف تحقق سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و به دنبال اجرایی نمودن وظایف آموزش مبنی بر ارتقاء سطح کیفیت فعالیت نیروی انسانی فعال مورد نیاز حوزه گردشگری استان برگزار شده است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه آموزش و توانمندسازی فعالین گردشگری یکی از نیازهای اساسی استان کرمانشاه است، افزود: برای تحقق این مهم در دهه پایانی فروردین‌ماه ۵ دوره آموزش حضوری برای فعالین و مدیران مجموعه‌های گردشگری استان برگزار شد. 

او ادامه داد: یکی از این دوره‌ها به بحث قوانین و مقررات بیمه و مالیات به عنوان یکی از چالش‌های فعالین گردشگری است، اختصاص داشت که مخاطبان آن مدیران همه تاسیسات و مشاغل گردشگری، رستوران‌ها  و واحدهای گردشگری بود.

امیری گفت: همچنین دوره آموزش صرفه جویی انرژی در تاسیسات گردشگری با اولویت واحدهای اقامتی برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی مرتبط با گردشگری همچون سازمان محیط زیست، استانداری، جهاد کشاورزی، جوامع محلی دهیاران، امور عشایر و...، مدیران تاسیسات و سرمایه‌گذاران گردشگری برگزار شد.

او افزود: تسهیلگری و کسب و کارهای کوچک در گردشگری دیگر دوره آموزشی بود که برای دهیاران، شورای شهر و روستا، جوامع محلی و عشایر برگزار شد.


سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه گفت: همچنین ۲ دوره آموزشی مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی گردشگری برای مدیران مراکز اقامتی استان و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری نیز برای راهنمایان و بادهای محلی استان برگزار شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha