مراسم معارفه ۳ معاون اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان برگزار شد  

طی مراسمی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ۳ نفر از معاونین این اداره کل معرفی شدند. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ۲ اردیبهشت ماه در اولین نشست فصلی با پرسنل این اداره کل که در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق برگزار شد، اظهار کرد: به فضل الهی و با مشارکت تمامی همکاران و همراهی سایر اعضای ستاد خدمات سفر و مهم‌تر از همه مهمان‌نوازی مردم خونگرم استان، سیستان و بلوچستان  به عنوان پدیده گردشگری سال معرفی شد که این مهم کار را برای ادامه فعالیت سنگین‌تر و مسئولیت این اداره کل را خطیرتر می‌کند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: برخی مخالف رونق صنعت گردشگری و مخالف آرامش و معرفی صحیح این استان هستند و با اقداماتی که انجام می‌دهند به دنبال ضربه زدن به اقتصاد، امنیت و صنعت توریسم و گردشگری در استان هستند و بر ما لازم است تا با توانی دوچندان و بهره‌گیری از مشارکت مردم در مسیر معرفی استان و توسعه آن گام برداریم. 

به گفته طهرانی‌مقدم، مشارکت و انجام کار گروهی، داشتن حس مسئولیت، پایبندی به اصول اخلاقی و اداری و خدمت بی‌منت به ارباب رجوع جزو اولویت‌های کاری این اداره کل است و تمامی پرسنل باید در اجرای این موارد کوشا باشند. 

او تاکید کرد: نظم در امور کاری، افزایش وحدت رویه، همفکری و همکاری میان پرسنل و تلاش برای تسریع و تسهیل در امور مراجعه کنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران و حفظ و احیای بناهای تاریخی جزو تکالیف اصلی پرسنل در حوزه های تخصصی است و الزاماً باید رعایت شود که الحمدلله با رعایت همه این موارد در سال گذشته شاهد رشد شاخص های مختلفی در استان بودیم. 

در پایان این مراسم حکم مسعود بختیاری برای یک دوره دیگر در سمت معاونت توسعه مدیریت اداره کل تمدید و توسط مدیرکل به وی ابلاغ شد. همچنین علیرضا شه‌بخش به عنوان معاون جدید گردشگری و وحیده رخشانی نیز در سمت معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معارفه و احکام سرپرستی خود را دریافت کردند.

مراسم معارفه ۳ معاون اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان برگزار شد  

مراسم معارفه ۳ معاون اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان برگزار شد  

مراسم معارفه ۳ معاون اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان برگزار شد  

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha