همایش گردشگری هوایی در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدر و پاراموتور در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این مطلب گفت: این همایش با مشارکت باشگاه ورزش‌های هوایی نوبند سبز، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره‌کل ورزش و جوانان استان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ در ساحل بوستان غدیر بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۰ اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز با رشادت امام قلی خان به نام روز ملی خلیج‌فارس نام‌گذاری شده، اظهار کرد: برگزاری این همایش پروازی باهدف پاسداشت این روز و معرفی فرصت‌های گردشگری هوایی است.

 او افزود: گردشگری هوایی یکی از جاذبه‌ها و فرصت‌های گردشگری در استان است که علاوه برجذب گردشگر، به جذابیت سفر مسافران و گردشگران به هرمزگان نیز می‌افزاید.

محسنی بابیان اینکه ۱۳ سایت گردشگری هوایی در هرمزگان فعال است، ادامه داد: سواحل پارسیان (گاوبندی)، مکسر، مقام، سورو، قشم، سیریک، کیش و پردی بستک، گنو، رویدر، رودان و منطقه خرگین سایت‌های گردشگری هوایی در استان هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از دو هزار و سیصد کیلومتر ساحل و ۱۴ جزیره کوچک و بزرگ، یکی از ظرفیت‌های گردشگری تلفیقی دریایی و هوایی در جنوب کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha