بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، امیر کرم زاده امروز پنجم فروردین در گفتگو با کارشناسان تبلیغات حوزه امور فرهنگی و روابطعمومی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به گستردگی استان اصفهان از یکسو و همچنین لزوم معرفی بهینه این جاذبهها به گردشگران در سراسر جهان، نیازمند برنامهریزی بهویژه در بستر شبکههای مجازی هستیم.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان ادامه داد: آمارهای موجود حاکی است که در نوروز امسال با تمهیدات اندیشیده شده و با تهیه تصاویر و نماهنگهای ویژه از جذابیتهای استان اصفهان، برای اولین بار شبکههای مجازی این ادارهکل رکورد ۳.۵ میلیون بازدید را توسط گردشگران و دوستداران میراثفرهنگی شکست و همین نکته نقش مهمی در افزایش ورود گردشگران به استان بهویژه در هفته دوم نوروز ایفا کرد، با این وصف معتقدم برنامهریزی در حوزه معرفی جاذبههای استان اصفهان از طریق فناوریهای نوین همچنان جای کار بسیار دارد و شرکتهای متخصص در این زمینه باید بهصورت جدیتر در حوزه معرفی جاذبههای استان اصفهان به این حوزه ورود کنند، لذا آماده هرگونه همکاری باصاحب نظران و متخصصین در این زمینه هستیم.
انتهای پیام/
نظر شما