کارگروه مشترک میراث‌فرهنگی و صداوسیمای کرمانشاه تشکیل شد

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از تشکیل کارگروه مشترک میراث‌فرهنگی و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای توسعه همکاری‌های مشترک و ترویج فرهنگ گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه دردیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی دارد نیازمند معرفی و شناساندن به همه مردم ایران و جهان است. 

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: بر اساس سیاست‌های حاکمیتی و تاکید شخص استاندار توسعه گردشگری یک اولویت برای کرمانشاه است. 

او افزود: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری کمک کند استفاده از توانمندی صدا و سیما و تعامل با این مجموعه برای معرفی بیشتر استان است. 

فرمانی بابیان اینکه فاصله بین میراث‌فرهنگی و صدا و سیما باید کاهش یابد و فضای همکاری شکل بگیرد، گفت: به همین منظور کارگروه مشترک میراث‌فرهنگی و صدا و سیما برای ترویج فرهنگ گردشگری تشکیل شد. 

همچنین سید صداقت الله موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در این دیدار با بیات اینکه استان کرمانشاه از ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: ترویج گردشگری ارزان نیاز امروز استان است و باید به آن توجه شود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای و به ویژه گردشگری نیازمند همگرایی کلی در سطح استان هستیم. 

او گفت: صدا و سیما این آمادگی را دارد که در صورت همکاری لازم در شهرستان‌های استان برنامه‌ای با موضوع معرفی توانمندی‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی داشته باشد. 

موسوی در خاتمه تاکید کرد: برای توسعه گردشگری استان آماده هرگونه همکاری با مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020600283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha