راهنمایان تور، طلایه‌داران توسعه گردشگری اصفهان هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راهنمایان تور به‌عنوان طلایه‌داران صنعت گردشگری در پهنه استان اصفهان یادکرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عصر روز جمعه، هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳، نشست مجمع راهنمایان گردشگری استان اصفهان با حضور امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در محل تالار سنتی هتل سپاهان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: امروز همه معتقدند که اصفهان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور سرآمد است.

امیر کرم زاده افزود: اگر نگاهی به ساختار جوامع گردشگری و فعالان این حوزه در تمامی سطوح خدمات‌رسانی داشته باشیم، درمی‌یابیم که راهنمایان به‌راستی، طلایه‌داران توسعه گردشگری استان اصفهان شناخته‌ شده و در صف مقدم خدمات‌رسانی به گردشگران به شمار می‌روند، به همین منظور آموزش صحیح و به‌روزرسانی آگاهی‌های آنان و همچنین حمایت از بهبود عملکرد آنان از جمله از طریق سرعت بخشیدن به روند بیمه راهنمایان می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفی فعالیت‌های راهنمایان به شمار رود.

در این نشست با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پیشکسوتان راهنمایان گردشگری تجلیل و روسای کمیته‌های آموزشی جامعه راهنمایان گردشگری استان اصفهان به مدت یک سال منصوب شدند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha