تقدیر از خادمین ستاد سفر جمعیت هلال احمر استان مرکزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در مراسمی از تلاش‌های جوانان هلال احمر استان مرکزی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، روز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ محمود مرادی، مدیر کل در مراسم تجلیل از خادمین ستاد اجرایی خدمات سفر هلال احمر، ضمن تقدیر از تلاش‌های جوانان هلال احمر استان مرکزی، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر تلاش کردند تا مردم در رفاه امنیت و آرامش تعطیلات خود را به خیر و خوشی بگذرانند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه، جوانان هلال احمر بیش از همه پای کار ستاد تسهیلات سفر بودند، افزود: باید تلاش کنیم که ماندگاری سفر در استان مرکزی رقم بخورد که بحمدالله با تلاش‌های انجام شده امسال نزدیک به ۱۵ درصد افزایش سفر و ۱۴ درصد اقامت را شاهد بودیم.

او به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان مرکزی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما باید بیش از پیش روی سفر و گردشگری در استان کار کنیم و دوستان جمعیت هلال احمر کسانی هستند که می‌توانند در این راستا کمک کنند.
مرادی با تاکید بر اینکه جوانان هلال احمر باید ظرفیت‌های استان خود را بشناسند، اظهار داشت: متاسفانه ما استان خودمان و ظرفیت های آن را نمی شناسیم و باید با شناخت این ظرفیت‌ها سرزمین آفتاب را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز ما محل عبور هستیم محل حضور و ماندگاری نیستیم، خاطر نشان کرد: چرا که تصویر یک استان صنعتی و آلوده برای همگان برای همگان ساخته شده است اما بازار تاریخی اراک یکی از ظرفیت‌های شاخص گردشگری استان است و باید این بازار تاریخی و دیگر ظرفیت‌ها را به درستی تعریف و توصیف کنیم.

او اظهار داشت: در صددیم که جوانان جمعیت هلال احمر را در قالب تورهای یک روزه و نیم روزه  با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا کنیم و با اجرای برنامه‌های مشترک با جمعیت هلال احمر از طریق جوانان جمعیت هلال احمر ظرفیت‌های گردشگری استان را  به سراسر ایران و گردشگران خارجی معرفی کنیم.

مرادی با اشاه به اینکه بخشی از زیبایی نوروزگاه‌های ما به لباس هلال احمر بود افزود: پوشش و لباس فرم جوانان هلال احمر امنیت و آرامش را مسافران هدیه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha