دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است و باید یک جشنواره بزرگ برای این منطقه تعریف شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه با فرماندار شهرستان گرمی، گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط باید یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

او تاکید کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه گفت: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021600816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha