۴ محوطه گردشگری آبی استان اردبیل به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از واگذاری چهار محوطه تأسیسات آبی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب گفت: با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل چهار محوطه تاسیسات آبی استان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری واگذار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: بر این اساس آگهی جذب سرمایه‌گذار برای انجام فعالیت‌های تفریحی و گردشگری آبی برای مدت ۲۰ سال در حاشیه بند الماس اردبیل، سد سبلان، دریاچه شهرک شهیدغفاری مغان و داش حمامی کوثر از سوی شرکت آب منطقه‌ای منتشر شده است.

او تاکید کرد: واگذاری این محوطه‌ها براساس تفاهمنامه بین وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت نیرو در رابطه با واگذاری اراضی حاشیه تاسیسات آبی و آبدرمانی‌ها به بخش خصوصی و با هماهنگی‌های انجام گرفته در سطح استان و شناسایی مناطق مستعد اتفاق می‌افتد.

محمدی ادیب ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این تاسیسات با توجه به پتانسیل‌های موجود فرصت خوبی برای فعالان عرصه گردشگری است و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به شرکت آب منطقه‌ای برای دریافت اسناد مزایده اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021800959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha