تحقق وعده مهندس ضرغامی/ بیمه راهنمایان گردشگری برقرار شد

رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری گفت:  امروز باید خبر خوب برای همکاران اعلام کنم و آن اینکه از امروز بیمه راهنمایان گردشگری برای سال ۱۴۰۳ برقرار شد. 

به گزارش میراث‌آریا، محسن حاجی سعید با انتشار فیلم سخنرانی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گردهمایی سالانه راهنمایان گردشگری اظهار کرد: فیلم مربوط به گردهمایی سالانه راهنمایان گردشگری است و قول وزیر که محقق شد. 

رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری افزود: خاطرتان است که در بهمن‌ماه سال گذشته جناب مهندس ضرغامی در بخشی از سخنرانی (انتهای این فیلم) گفتند که بیمه راهنمایان گردشگری با حمایت دولت برای همیشه حل شد. خوب از امروز حداقل برای یکسال (شاید هم برای همیشه) حل شد. 

حاجی‌سعید ادامه داد:  من وظیفه دارم از رئیس‌جمهوری بواسطه نامه دستوری به تامین اجتماعی، وزیر و معاون گردشگری به جهت حمایت و پیگیری تا تحقق بیمه حمایتی این قشر تشکر کنم. 

او گفت: در مجلس نیز برخی نمایندگان پیگیر بیمه راهنمایان بودند. از جمله این عزیزان دکتر دشتی رئیس فراکسیون گردشگری، دکتر جوکار دبیر فراکسیون گردشگری، دکتر نوروزی، دکتر حاجی‌بابایی و ... قدردانیم.  

همچنین از مدیران کل وزارتخانه از جمله آقای رازقی، آقای نقی‌زاده، آقای برات و معاونت امور استانها و مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی آقای واحدی و .... در نهایت از همکارانم در هیئت مدیره به خصوص خانم فقیه و آقای یزدانی، و دیگر روسای تشکل‌های استانی که با رایزنی و مطالبه‌گری با نمایندگان حوزه خود، راه را هموار کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022601548
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha