فراخوان شرکت در نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی استان کرمان منتشر شد

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی و هفته صنایع‌دستی فراخوان حضور هنرمندان استان در نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی استان منتشر شد.

به گزارش میراث آریا، اعظم علیخانی در خصوص برپایی نمایشگاه روز جهانی و هفته‌صنایع‌دستی گفت: معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمان در نظر دارد با همکاری موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به مناسبت بزرگداشت روز جهانی صنایع‌دستی نمایشگاه تخصصی « دست‌های زمینی نقش‌های آسمانی » را برگزار کند.

معاون صنایع‌دستی کرمان در ادامه افزود: این نمایشگاه در دو بخش به صورت هم‌زمان برگزار شده که بخش اول نمایش آثار هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی در استان کرمان با نمایش آثار هنرمندان مشارکت کننده در این دوره داوری صورت گرفته و بخش دوم نمایش آثارشاخص و برجسته هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمان با اعلام آمادگی و ثبت نام افراد در این بخش از طریق فراخوان بوده و مشارکت در این بخش به صورت رایگان با حضور فعالان، تولیدکنندگان و هنرمندان شاخص هنرهای سنتی و صنایع دستی استان محقق می‌شود.

او اظهار کرد: ارزیابی و انتخاب آثار برگزیده توسط شورای تخصصی نمایشگاه بر اساس کیفیت آثار و فرآیند خلاقانه محصولات صورت می پذیرد.

علیخانی گفت: در این راستا از هنرمندان و فعالان علاقه‌مند و واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید تا حداکثر سه اثر از آثار واجد شرایط را با ارائه درخواست کتبی تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به واحد بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان به نشانی کرمان؛ خیابان فردوسی انتهای کوچه ۱۸ باغ موزه هرندی ارسال کنند.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۴۴۷۰۷۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030900423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha