چتر نظارتی بازرسان گردشگری استان مرکزی گسترده‌تر شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از افزایش نظارت بر اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری استان در آستانه سفرهای تابستانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی با بیان اینکه هر ساله در آستانه پیک سفر تیم‌های نظارتی از تمامی اماکن و تاسیسات گردشگری استان بازدید دارند، گفت: ستاد خدمات سفر برای سفرهای تابستان استان فعال و نظارت‌ها بر تاسیسات گردشگری به مانند هر ساله ادامه دارد.

معاون گردشگری استان مرکزی با اشاره به اینکه روز گذشته ۹ خرداد ۱۴۰۳ تیم گشت مشترک از تاسیسات گردشگری و بین راهی محور دلیجان و شازند بازدید داشتند، گفت: در این بازدیدها در کنار بازرسی‌های روتین که به مانند سال‌های گذشته انجام می‌گیرد، مسئله رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز با جدیت مدنظر قرار می‌گیرد تا سفری ایمن و توام با سلامتی برای مسافران رقم بخورد.

او به بازدیدهای تیم نظارت از تاسیسات پذیرایی بین راهی محور شازند و دلیجان اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌های اخیر انجام شده در این محور، دو واحد تذکر دریافت کردند، همچنین یک واحد مورد تشویق قرار گرفت.

فرخی افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون نرخ خدمات، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها و تاسیسات گردشگری مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون گردشگری استان مرکزی گفت: در بازدیدتیم گشت مشترک، بر نکات و موارد تخصصی برای رفع نواقص و کاستی‌ها و نیز حفظ سلامت و تأمین رفاه مسافران و گردشگران تأکید می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031000477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha