هتل لاله و آب‌درمانی سبلان در مسیر بازسازی و نوسازی

علی همتی از پروژه‌های بازسازی هتل لاله سرعین و آب‌درمانی سبلان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، از مراحل بازسازی هتل لاله سرعین و مجموعه آب‌درمانی سبلان بازدید به عمل آورد.

این بازدید با همراهی پیام‌ بیغش معاون بهره‌برداری و توسعه خدمات شرکت که با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تسریع در روند بازسازی انجام شد، فرصتی بود تا همتی با گروه مهندسین مشاور طرح‌های بازسازی دیدار و گفت‌وگو کند.

در جریان این بازدید، همتی ضمن ابراز رضایت از روند کار، بر اهمیت توجه به استانداردهای بین‌المللی و اصول پایداری در بازسازی تاکید کرد.

وی همچنین با تیم مهندسی مشاور جلسه‌ای داشت تا در خصوص چالش‌ها و راهکارهای پیش روی پروژه به تبادل نظر بپردازد.

هتل لاله سرعین که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر توریستی به شمار می‌رود، در حال حاضر تحت عملیات گسترده بازسازی قرار دارد تا با ارتقای امکانات و خدمات، پاسخگوی نیازهای روزافزون گردشگران باشد.

مجموعه آب‌درمانی سبلان نیز که به عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی منطقه شناخته می‌شود، با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تجربه گردشگران، مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

این پروژه‌ها که بخشی از برنامه‌های توسعه گردشگری منطقه به شمار می‌روند، انتظار می‌رود تا با اتمام بازسازی، تاثیر مثبتی بر رونق اقتصادی و جذب گردشگر در سرعین داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031300629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha