لزوم مدیریت مطلوب سفرهای کلیبر در تعطیلات نیمه خرداد ماه

فرماندار شهرستان کلیبر در نشست هماهنگی خدمات سفر این شهرستان بر لزوم مدیریت و ایفای نقش مطلوب کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر در ایام پیک سفر تعطیلات پیش‌رو تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، میرحسین بهادری روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در چهارمین نشست هماهنگی خدمات سفر شهرستان کلیبر گفت: ارزیابی مطلوب عملکرد کمیته‌های ده‌گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ایام تعطیلات اردیبهشت‌ماه سال جاری، افزایش قابل توجه حجم گردشگران ورودی به شهرستان طی تعطیلات پیش رو و ایام تابستان پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار شهرستان کلیبر ادامه داد: بر این اساس و در راستای تأمین نیاز گردشگران، کمیته‌های مرتبط با ستاد خدمات سفر، اطلاع رسانی‌ با کیفیت و کمیت از شرایط آب و هوایی منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که لازم است در کنار توجه به موضوع اطلاع رسانی، تمهیدات لازم برای فراهم کردن مراکز اسکان اضطراری گردشگران و مسافران ورودی به این شهرستان را در دستورکار دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

او با اشاره به نقش و اهمیت مدیریت صحیح سفر در افزایش میزان رضایتمندی گردشگران گفت: با توجه به اهمیت تسهیل حضور گردشگران در مناطق مختلف شهرستان و وجود جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر در کلیبر لازم است تا اعضای ستاد خدمات سفر بر فراهم‌سازی بستری مناسب برای تجربه سفری ایمن و خدمات‌رسانی مطلوب، با بازبینی وظایف و حفظ آمادگی، به بررسی موضوعات نیازمند توجه و بهبود نقاط ضعف توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بهادری گفت: کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر تمهیدات لازم در خصوص آمادگی و استقرار ارگان‌های امدادرسان در مسیرهای گردشگری، نظم بخشی ترافیکی و همچنین استمرار بازدیدهای نظارتی و رفع چالش‌های احتمالی در این ایام را  مورد توجه ویژه قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031300648
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha