مانور طرح احضار پرسنل یگان‌حفاظت استان کرمان برگزار شد

سرپرست یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری مانور طرح احضار کارکنان برای افزایش آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مسلم ایرانمنش در خصوص طرح احضار کارکنان یگان حفاظت گفت: با توجه به تاکید فرماندهی یگان‌حفاظت کشور مبنی بر آمادگی پرسنل یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی در تمام  استان‌ها، برنامه‌ریزی‌ها در استان کرمان به‌منظور برگزاری مانوری طرح احضار کارکنان به صورت گسترده در همه استان انجام شد.

سرپرست یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کرمان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یک‌شنبه ۱۳خرداد ۱۴۰۳ هم‌زمان با مرکز استان در تمام پایگاه‌های حفاظتی سطح استان طرح احضار کارکنان برای افزایش آمادگی انجام شد.

 او افزود: در این طرح احضار برای افزایش هوشیاری کارکنان یگان حفاظت آموزش‌های لازم در خصوص مراقبت بیشتر و بهتر از اماکن و محوطه‌های تحت نظارت یگان‌حفاظت در جلوگیری از ارتکاب بزه و مواجه با حوادث غیرمترقبه داده شد.

ایرانمنش اظهار کرد: شرط موفقیت در ماموریت‌های محوله به یگان‌حفاظت و توسعه توان نیروی انسانی آموزش مداوم برای حفظ آمادگی همیشگی و داشتن هوشیاری بالا است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031400678
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha