صنایع‌دستی جزو مزیت‌های کشور است/ حفظ فرهنگ، هنر، آداب و رسوم محلی و ملی از طریق صنایع‌دستی

سرپرست ریاست جمهوری گفت: صنایع‌دستی جزو مزیت‌های کشور است  و حفظ فرهنگ، هنر، آداب و رسوم محلی و ملی از طریق صنایع‌دستی امکان‌پذیر است.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد مخبر در جلسه امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه هیئت دولت با اشاره به حساسیت رئیس جمهور شهید نسبت به پیگیری وضعیت و بهبود شرایط کاری فعالان صنایع دستی، ضمن تاکید بر تلاش برای اجرایی شدن دستورات رئیس جمهور شهید در این زمینه، اظهار کرد: صنایع‌دستی جزو مزیت‌های کشور است، در این عرصه علاوه بر اینکه ایجاد اشتغال با کمترین سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، همه اعضای خانواده می‌توانند مشغول کار شده و در ضمن، به حفظ فرهنگ، هنر، آداب و رسوم محلی و ملی نیز کمک کنند.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه به‌عنوان یاران رئیس جمهور شهید، برای حفظ میراث ایشان باید در دو عرصه تلاش کنیم، افزود: عرصه اول برگزاری سالم، امن و مشارکتی انتخابات و عرصه بعدی تداوم فعالیت‌های دولت به شکل جهادی و بدون هیچ‌گونه خلل و کندی است.

او ضمن تسلیت دوباره سالروز رحلت امام راحل و نیز گرامی‌داشت یاد شهدای یوم‌الله ۱۵ خرداد، با بیان اینکه بالاترین افتخار شخص شهید رئیسی و دولت مردمی تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و است، تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز فرمایشات و منویات ایشان نصب‌العین همه اعضای دولت است.

مخبر افزود: این دولت تا روز و ساعت آخر که کار به دولت بعدی سپرده شود، کارها را با همان روحیه جهادی رئیس جمهور شهید ادامه خواهد داد و با هر مدیر یا فردی که در کارها تعلل ورزیده یا اخلال ایجاد کند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031600762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha