عملیات پله‌گذاری و احداث دیوار سنگی پارک سلامت تبریز با استمرار تداوم دارد

شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز از تداوم مستمر عملیات احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و پله‌گذاری پارک سلامت این شهر خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا، موسی علی‌پور زنوزی گفت: احداث پارک سلامت ولیعصرجنوبی در انتهای بلوار استادمعین که توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو در حال انجام بوده و این عملیات با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و استمرار عملیات احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و همچنان با انجام پله گذاری برای دسترسی به پیاده راه میانی این پارک همچنان در حال اجراست.

شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز ادامه داد: این پارک در یک هکتار مساحت و پرداخت اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد ریال احداث شده است که اجرای فونداسیون برای نصب چراغ‌های روشنایی و لوله‌گذاری برای تامین آب خام به‌منظور آبیاری فضای سبز پارک سلامت به اتمام رسیده است.

او تصریح کرد: اتمام دیوار سنگی ضلع شمالی و پیاده روهای هر دو ضلع شمالی و جنوبی پارک سلامت در کنار عملیات احداث زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، راه دسترسی و بهسازی فضای سبز، سیستم آبیاری و... را از دیگر امکاناتی که در احداث پارک سلامت معین شده است.

علی‌پور زنوزی اظهار کرد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی و در راستای ایمنی تردد شهروندان، رنگ آمیزی محوری ترافیکی ابتدای خیابان جدیری شمالی تا تقاطع ۲۹ بهمن به‌طور شبانه به انجام رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031700795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha