با همگرایی مردم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان را بهینه می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بهینه کردن میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همگرایی مردم خبر داد.

به گزارش میراث آریا، امروز ۲۰ خردادماه، امیر کرم زاده با مدیران شهرستان‌های ۲۸گانه استان اصفهان در شهرستان کاشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: در خصوص مشکلات و مسائل رسانه‌ای شهرستان خود با آغوش باز به استقبال رسانه‌ها رفته و ضمن برررسی دقیق مشکل از همیاری رسانه‌ها در این زمینه یاری بگیرید.

او ادامه داد: در خصوص حفاظت از ملک‌هایی که ثبت ملی شده اند، مالکان موظف به حفاظت از این آثار هستند، در همین راستا در صورت وجود مشکل اداره کل آماده همکاری صمیمانه با مالکان جهت حفاظت از میراث فرهنگی است.

کرم زاده تصریح کرد: یکی از وظایف مدیران شهرستان‌ها جذب حداکثری بودجه‌های شهرستانی با همکاری فرمانداران است، لذا تاکید دارم ضمن همکاری کامل با فرمانداران بودجه‌های مورد نیاز شهرستان خود را در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شناسایی و جذب کنید تا ما هم بتوانیم در بودجه های استانی از شما حمایت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تأکید کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت و درایت رئیس جمهور شهید در ایجاد بازارچه های دائمی و موقت صنایع دستی که به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار می گیرد، در هر شهرستان باید برنامه ریزی دقیقی در خصوص اجرای این مصوبه انجام شود که از الویت‌های کاری در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در این دیدار بر حضور پرشور تمام کارکنان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و همچنین دعوت از فعالان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تمامی شهرستان ها توسط مدیران شهرستان‌ها در انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032000992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha