امکان صدور موافقت اصولی بی‌نام در استان‌های سراسر کشور ایجاد شد

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در پی ابلاغ به ادارات‌کل استانی، امکان صدور موافقت اصولی بی‌نام برای بسته‌های سرمایه‌گذاری با هدف تسهیل در امر سرمایه گذاری حوزه گردشگری فراهم شده است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، احمد تجری با بیان این خبر گفت: تلاش برای صدور موافقت اصولی بی‌نام، فرصتی ویژه برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ایجاد کرده است تا با کوتاه شدن مسیر اداری تعریف شده، بسته‌هایی دریافت کنند که استعلام‌های ۸ گانه آن اخذ شده و دارای موافقت اصولی بی‌نام هستند. در موارد خاص بنا به کاربری و یا مالکیت زمین و نوع پروژه از دستگاه مورد نظر یک استعلام دیگر اضافه و اخذ می‌شود که تاکنون بالغ بر ۴۸ موافقت اصولی بی‌نام صادر شده است.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری تصریح کرد: در راستای شناسایی بسته‌های سرمایه‌گذاری موجود و زمینه‌سازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران واجد شرایط و همچنین تسهیل و تسریع در فرآیندهای سرمایه‌گذاری، این معاونت اقدام به تهیه و تدوین موافقت اصولی بی‌نام در قالب فرم یکپارچه کرده است که پس از تایید مقام عالی وزارت، برای اجرایی شدن به ادارات کل استانی ابلاغ شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403032101084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha