صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است/ مسافر را به گردشگر تبدیل می‌کنیم

نمایند مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است.

کامران پولادی در حاشیه نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: وزارت میراث‌فرهنگی پویاترین و توانمندترین دستگاه برای ایجاد شغل است و صنایع‌دستی راه رسیدن به این منظور است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: فرش کلاردشت با وجود دغدغه‌های فراوان، با درایت مردم منطقه و تسهیلات توانست به تولید مناسب برسد و قطعا بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی نیز می‌تواند فروش محصولات را به نتیجه مطاوب برساند.

او تصریح کرد: ظرفیت‌های میراثی شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت باید با شرایط مطلوب آماده بازدید و استفاده مردم شود.

پولادی ادامه داد: ما همچنان پذیرای مسافر هستیم و باید هدف ما تبدیل مسافر به گردشگر باشد و ارز خارجی را وارد کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری برای این صنعت مهم و ضروری است و باید مسایل پیرامون آن پیگیری شود.

صنایع‌دستی پویاترین و توانمندترین راه برای حل اشتغال مازندران است/ مسافر را به گردشگر تبدیل می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نیز در این جلسه عنوان کرد: پتانسیل خوب گردشگری و صنایع‌دستی در غرب مازندران کار را برای ما مهم و جدی‌تر می‌کند و میبایست با برنامه‌های جدید دست آفریده‌های هنرمندان منطقه لاک‌تراشی، سفال و فرش زیبای کلاردشت را به مردم و گردشگران معرفی کنیم

حسین ایزدی با بیان این مطلب که هر پانزده رشته احیا شده در این منطقه از مازندران تولید می‌شود و این نوید خوبی برای هنر صنایع‌دستی در مازندران است؛ بیان کرد: بیمه و بازارچه دائمی صنایع‌دستی از دغدغه‌های مهم ماست که باید با همت عالی نماینده محترم و دیگر دستگاه‌های مرتبط به سرانجام برسد

او یادآور شد: قطعا پیشینه فعالیت نماینده محترم مردم شریف نوشهر چالوس و کلاردشت در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نوید امید تازه‌ای به توسعه و پیشرفت این سه ماموریت مهم خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032301286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha