آموزش، تولید و عرضه هنر در کارگاه‌های هنری اصفهان موج می‌زند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از کارگاه صنایع‌دستی هنر تذهیب و نگارگری استاد مجید صادق زاده، بر تبلور آموزش، تولید و عرضه هنر در کارگاه‌های صنایع‌دستی اصفهان تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا، امروز ۲۴ خردادماه مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، در بدو سفر به اصفهان از کارگاه نگاری و تذهیب استاد مجید صادق زاده از اساتید پیشکسوت صنایع‌دستی در محور تاریخی و گردشگری چرخاب اصفهان بازدید کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در این بازدید که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان همراه بود با ایراد سخنانی گفت: بی‌تردید صنایع‌دستی نقش مهمی در باور سازی و رفتارسازی آحاد جامعه ایفا می‌کند.

او ادامه داد: معتقدیم در هنر ساختارشکنی با تکیه‌بر اصالت و ریشه ماندگار است، لذا خرسندم که در کارگاه‌های صنایع‌دستی اصفهان، آموزش، تولید و عرضه هنر به‌صورت توأمان صورت می‌پذیرد.

جلالی تصریح کرد: معتقدیم هرکدام از تولیدات صنایع‌دستی دارای قصه است، لذا باید در صنایع‌دستی شبکه‌ای ایجاد کنیم به‌گونه‌ای که این هنر باید در تمامی ابعاد حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه بروز و ظهور یابد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032401302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha