دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان ادارات، دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی و کارکنان تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، علیرضا شه‌بخش اظهار کرد: این دوره با محوریت مباحث حقوق و دستمزد، بیمه تامین اجتماعی و سامانه مودیان ویژه فعالان صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان دایر خواهد شد و شرکت برای عموم علاقه‌مندان این حوزه آزاد و رایگان است.

او افزود: سرفصل‌های این دوره آموزشی نیز شامل معافیت‌های مالیاتی تاسیسات گردشگری و معافیت‌های مناطق کم برخوردار، قانون دائمی ارزش افزوده، سامانه مودیان و قانون تسهیل و نحوه رسیدگی به تراکنش‌های بانکی است که توسط استاد جلال موسوی از اساتید برجسته و مشاور مالیاتی انجمن صنفی دفاتر خدمات جهانگردی استان خراسان رضوی تدریس می‌شود.

به گفته شه‌بخش، این دوره از ۲۹ خرداد ماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان تا یک‌روز قبل از شروع مهلت دارند تا با مراجعه به معاونت گردشگری اداره کل نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. او خاطرنشان کرد: در پایان نیز به شرکت کنندگان در دوره گواهی‌نامه معتبر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032401309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha