حضور هنرمندان صنایع‌دستی چهارباغ در نمایشگاه طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین

آثار هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان چهارباغ در نمایشگاه طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین به نمایش درآمد.

به گزارش میراث‌آریا نمایشگاه طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین عصر پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳به همت فرمانداری شهرستان چهارباغ و با حضور فعال دستگاه‌هایی چون میراث‌فرهنگی، بهزیستی، کمیته امداد، صمت و ... به مناسبت عید قربان تا غدیر برپا شد.

اداره میراث فرهنگی با غرفه‌هایی از آثار هنرمندان صنایع‌دستی چهارباغ در رشته‌های مختلف هنرهای چوبی، سفال و سرامیک زیرلعابی، گلیم و... در این نمایشگاه فعال است.

این طرح با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط اجتماعی و معرفی توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی و صنایع‌دستی در شهرستان چهارباغ برگزار می‌شود و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری، به نمایش گذاشتن محصولات اسلامی، هنر آشپزی، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی با هدف توانمندی علاقه‌مندان به‌ویژه بانوان در این جشنواره انجام می‌شود.

نمایشگاه طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین عصر پنجشنبه در راستای اجرای طرح رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمت‌رسانی در شهرستان چهارباغ با حضور فرماندار شهرستان چهارباغ، فرمانده سپاه، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان البرز، رئیس اداره میراث‌فرهنگی چهارباغ و جمعی از مسئولین در این شهر افتتاح شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا عید مبارک غدیر همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به بازدید از این نمایشگاه واقع در جنب شهرداری چهارباغ بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040100010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha