ساحل دریای ساری یک بسته تفریحی خانواده محور است

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از ساحل فرح‌آباد ساری به‌عنوان یک بسته فرهنگی تفریحی خانواده محور در شهرستان ساری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری در پنجمین جلسه سالم‌سازی طرح دریا شهرستان ساری که عصر شنبه دوم تیر ۱۴۰۳ در محل شهرداری فرح‌آباد ،با حضور بخشدار رودپی شمالی، شهردار فرح‌آباد و کارشناسان مرتبط برگزار شد، از ارتقای خدمات و ساماندهی تاسیسات خدمات رسان در طرح های دریا خبر داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری بابیان اینکه برگزاری این جلسات و مصوبه آن در رفع مشکلات و نواقص بسیار موثر است، افزود: همکاری، هم‌افزایی و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی موجب افزایش کمی و کیفی خدمات خواهد شد.

او با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا مکمل برنامه‌های دیگر است، گفت: تلاش بر این است با تمهیدات لازم، خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران با همکاری دستگاه مرتبط در ایام تابستان ارائه شود.

قادری با اشاره به اینکه ساحل دریا مقصد مهم گردشگران در شهرستان ساری است؛ بیان کرد: ساحل فرح‌آباد علاوه‌ بر تفریحات دریایی، جت اسکی، قایق موتوری، موتورهای چهارچرخ و سوارکاری دارای اماکن تاریخی صفوی، مسجد فرح آباد و جهانما با سبک اسلامی ایرانی است که یک بسته فرهنگی تفریحی خانواده محور در شهر ستان ساری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040300120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha