نمایشگاه صنایع‌دستی کرمان در معرفی، بازاریابی و کسب تجربه هنرمندان موثر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی تاثیر بسزایی در بازاریابی و معرفی آثار هنرمندان و صنعتگران استان دارد.

به گزارش میراث آریا، سعید شاهرخی در بازدید ۳تیر ۱۴۰۳ از نمایشگاه اختصاصی صنایع‌دستی کرمان ضمن آشنایی با هنرمندان و صنعتگران و آثار تولیدی در گفتگوی صمیمانه با هنرمندان گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی فرصتی ایجاد کرده تا ضمن معرفی آثار، بازاریابی و کسب تجربه فضایی تعاملی برای بهبود فضای کسب‌کار بین صنعتگران برقرار شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی کرمان ضمن تقدیر و تشکر از انجمن صنایع‌دستی استان در برپایی نمایشگاه افزود: به دنبال آن هستیم در کرمان با احیا ابنیه تاریخی محلی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی صنایع‌دستی فراهم کرده تا در فصول مختلف برگزاری نمایشگاه برای انجمن‌ها و جوامع صنایع‌دستی امکان پذیر شود.

او در ادامه بیان کرد: به دنبال آن هستیم در همراهی با تولیدکنندگان البسه دانش آموزی از صنایع‌دستی و نمادهای صنایع‌دستی در لباس مدارس دانش آموزان استفاده کرده تا ضمن معرفی هنرهای سنتی اقدامی تاثیرگذار در راستای فرهنگ‌سازی استفاده کاربردی از صنایع دستی انجام داده و از طرفی هنرمندان صنایع‌دستی را به سمت تولیدات کاربردی در زندگی روزمره سوق دهیم.

شاهرخی در ادامه با تبیین اهمیت بازاریابی های نوین و دیجیتال مارکتینگ افزود: هنرمندان کرمانی با حضور در سکوهای مجازی فروش راه توسعه بازاریابی را طی کرده و از تولید بر اساس ثبت سفارش به سمت ایجاد تقاضا بر اساس عرضه حرکت کنند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی کرمان با برشمردن نکات مثبت محل هتل پارس کرمان در برگزاری نمایشگاه و تشکر از مدیریت این مجموعه اظهار کرد: ارائه محصول توسط هنرمند در بهترین حالت و مکان تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت تولیدات هنرمندان از جنبه ایده‌پردازی و خلاقیت و هم از دید کیفیت کالبدی تولید دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha