موزه دفاع‌مقدس یکی از برکات بیشمار شهید سردار سلیمانی در کرمان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آمادگی این ادره کل برای سامان‌دهی بهتر و همکاری‌های دوجانبه با موزه دفاع مقدس شهر کرمان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، سعید شاهرخی ۴ تیر ۱۴۰۳ در دیدار با سرهنگ پاسدار عابدین عسگرپور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله و سرهنگ پاسدار مقداد اسدی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه ثارالله ضمن تقدیر از مجاهدت سبزجامگان سپاه پاسداران در حفاظت از کیان آب و خاک این سرزمین گفت: تماشای نقشه ایران در عصر پادشاهان تا منتهی شدن به استقرار حکومت جمهوری اسلامی نشان می‌دهد با حفاظت ایثارگرانه پاسداران سپاه این نقشه حتی به اندازه وجبی در دوران پرشکوه جمهوری اسلامی تغییر نکرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان در ادامه با بیان اینکه موزه دفاع مقدس یکی از برکات بیشمار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان است، افزود: این موزه با داشتن بیش از ۳۳ هزار بازدیدکننده در سال گذشته در کنار ظرفیت حضور مزار سردار دل‌ها در کرمان به همراه گفتگو سازنده میان میراث‌فرهنگی و مدیرت موزه دفاع مقدس و توامان با استفاده از رسانه‌های نوین در روشنگری فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت امیدبخش و نویددهنده آینده‌ای روشن برای گردشگری تعالی بخش و مقاومت استان کرمان است.

او اظهار کرد: گرانبهاترین اثر تاریخی و عنصر فرهنگی افکار، عقاید و فرهنگ دفاع مقدس بوده و موزه دفاع مقدس کرمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین موزه‌ها در این عرصه اثر قابل ملاحظه‌ای در گسترش و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس دارد.

شاهرخی در ادامه بیان کرد: در همراهی و همفکری با مدیریت موزه دفاع مقدس کرمان آماده ساماندهی بهتر امکانات موزه در راستای افزایش کیفیت و کمیت خدمات به گردشگران هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040400220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha